Parodos „Ką pasėsi... 2015” eksponatų konkursui, vienintelis Valtra Inc. atstovas Lietuvoje UAB „Rovaltra”, pristato naujos kartos traktorių - Valtra T234Versu

NewTSeries_978x295

Apie traktorių Valtra T234Versu:  

250AG traktorius Valtra T234 Versu yra vienas iš galingiausių naujoje Valtra T4 serijoje. Skaičius 4 rodo ketvirtos kartos T serijos gaminį, o žodelis „Versu“ nurodo transmisijos modifikaciją. Naujojoje T4 serijoje įdiegta gausybė dizaino, ergonomikos, valdymo funkcinių, techninių ir technologinių naujovių. Kai kurios iki šiol traktoriuose panaudotos pirmą kartą.   

Pasak kompanijos atstovų, tai nėra ankstesnės serijos Valtra traktorių modernizavimas - naujų ketvirtosios kartos mašinų konstruktoriai savo darbą pradėjo nuo švaraus popieriaus lapo ir pieštuko. „Palyginti su ankstesne T serija, naujose mašinose nepakeistas liko tik vairas", - sakė lapkričio 10-ąją netoli Frankfurto prie Maino surengtoje oficialioje pristatymo ceremonijoje Suomijos traktorių gamyklos inžinieriai.

Naujasis Valtra T4 serijos traktorius gavosi įspūdingas ir jame tikrai viskas padaryta iš naujo. Konstruktoriai panaudojo visą, daugiau kaip 60-ies metų kauptą traktorių kūrimo patirtį, nes naujieji Valtra T4 serijos traktoriai sugebėjo ištverti bandomi 40.000 valandų, suomiškomis ekstremaliomis sąlygomis!

 T4 išsiskiria ne vien dizainu. Juose sumontuoti nauji varikliai AGCO Sisu Power, ištobulinta kabina, rėmas, transmisija,  paruoštas darbui su naujos kartos žemės ūkio technikos elektroninėmis sistemomis ir kt.

 

Valtra T234Versu naujovės:

1. Variklis. Naujas „AGCO Sisu Power“ 7,4 AWF-4V. Maksimalus  galingumas  235 AG, o padidintos  galios režime išvysto 250AG. Maksimalus sukimo momentas 1000 Nm pasiekiamas esant 1500 min-1.

Naujasis variklis atitinka  Etapo 4 / Tier 4f deginių emisijų reikalavimų normas sukurtas iki šiol gaminamo 7,4 AWI-4V variklio bazėje. Sisu variklių ekonomiškumu ir ilgaamžiškumu beveik niekas neabejoja. Sisu kompanija seniai naudoja variklio konstrukcinį sprendimą, didinantį  variklio ilgaamžiškumą ir mažinantį eksploatacinius kaštus.

Didesnės galios varikliuose dažniausiai naudojamos  pakabinamosios šlapiosios cilindrų įvorės, dvi kreipiamosios juostelės centruoja įvorę bloko lizde ir mažina šiluminę deformaciją, tačiau Sisu varikliuose cilindrų įvorių viršutinėje dalyje aptinkami suformuoti radialiniai  žiedai  ir neįprasta trečia atramine juostelė, vadinama centrine cilindro įvorės atrama. Žiedai standina įvorę  ir pagerina šilumos nuvedimą iš viršutinės įvorės dalies, kur didžiausias karštis ir slėgis darbo (arba išsiplėtimo) takto metu, centrinė cilindro įvorės atrama slopina jos vibracijas, šiomis priemonėmis prailginamas cilindrų įvorių, stūmoklių ir žiedų tarnavimo laikas, bei minimizuojamos  variklinės alyvos sąnaudos.

Deginių emisijų normalizavimui  naudojamas tik selektyvinio katalitinio redukavimo katalizatoriaus (SCR) ir oksidavimo katalizatoriaus  (DOC) derinys. 

Variklio naujovės:

  • Turbokompresorius. Tiekiamo oro masės reguliavimui  panaudotas naujas  elektroniniu būdu valdomas vožtuvas, kuris  visuose sūkių dažnių srityse garantuoja optimalų  deginių energijos išnaudojimą ir palaiko optimalų   naudingumo koeficientą, todėl variklis jautriai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą ir/ar kitokius galios pareikalavimus, didindamas sukimo momentą ir efektyviai naudodamas degalus ir t.t.
  • Degalų įpurškimo maksimalus slėgis iki 2000 bar. Naujas elektroninis valdymo blokas EVB.  Optimizuotos aušinimo, oro tiekimo ir variklio aušinimo sistemos.
  • Techninio aptarnavimo intervalas pailgintas iki 600 moto valandų.
  • Optimizuotas SCR katalizatoriaus dydis,  sumažinta jo išorinių elementų pažeidžiamumo tikimybė, išlaikytas  pakankamas žemės matomumas vairuotojui.  

 

2. Galios perdavimas (transmisija).

Versu modeliuose įrengta pakopinė hidromechaninė Power-shift transmisija, kuri pranašumu ir valdymo galimybėmis nenusileidžia bepakopėms CVT transmisijoms. Pirmą kartą technikos istorijoje  traktoriaus pakopinėje  transmisijoje sukurta traktoriaus savistabdos, laikymosi įkalnėje  Hill-hold sistema (funkcija), kuri naudoja elektrohidraulinį stovėjimo stabdį. Traktorius stovi įkalnėje ir nuokalnėje nejudėdamas iš vietos, nors variklis veikia, reversavimo svirtele užduota traktoriaus važiavimo kryptis, vairuotojas nieko neliečia nei rankomis, nei kojomis. Tokią funkciją turi tik nedaugelis, esančių rinkoje, bepakopių transmisijų! Tai dar viena nauja Valtra Versu transmisijos automatinio valdymo funkcijų.

 Naujai sukurti galios perdavimo velenai GTV: 540/540E/1000; 540E/1000/1000E; 540E/1000 +sinchroninis GTV greitis, 540E/1000E+sinchroninis GTV greitis. Tinkamas GTV pasirinkimas traktoriui pagal kliento numatomus atlikti naujuoju traktoriumi darbus,  sumažina darbų savikainą.   

                                           

3. Važiuoklė. Liemuo naujai sukonstruotas, panašus į pusiau rėminės konstrukcijos traktoriaus, tvirtas, bei turintis savotiškų techninių sprendimų, kaip įprasta Valtra traktoriuose. Įdomiausias liemens elementas, kaip priekinis pusrėmis ir variklio karteris, kartu sudarantys vientisą tvirtą  konstrukciją su standumo briaunomis išlieka su pakeista konfigūracija ir matmenimis. Besisukantys transmisijos velenai  paslėpti ir uždengti, tuo būdu gauta plokščia traktoriaus apačia, apsaugota nuo šakų, akmenų ir kitų mechaninių žalotojų. Įspūdingas 5,25 m minimalus posūkio spindulys, kai traktoriaus ilgis 5,14 m, o ratų bazė pailginta iki 2,995m. Prošvaisa 600 cm. Nauja priekinio tilto pneumatinės pakabos amortizacija. Panaudotas toks pats sprendiams kaip aukštos klasės sunkvežimiuose ir prabangiuose automobiliuose  Rolls Royce ir Bentley. Valtra T serijos traktoriai savo klasėje ir toliau išlieka vieninteliai traktoriai su pneumatine priekinio tilto pakaba, kuri efektyviai veikia ir dideliame šaltyje. Priekinio tilto pneumatinės pakabos ir kabinos hidropneumatinės amortizacijos derinys važiavimą padarė labai komfortišką bet kokioje vietovėje ir bet kokiomis oro sąlygomis.

4. Vairavimo ir stabdžių sistemos. Т234 Versu vairavimo sistema hidrostatinė. Ją galima komplektuoti su dviem vairo ratais: vienas (pagrindinis) – priekyje, kitas - gale priklausantis reversinei (atbulinės eigos) valdymo sistemai TwinTrac, kaip ir ankstesniuose Valtra modeliuose. Valtra TwinTrac sistema valdomos visos kitos sistemos kurios susijusios su traktoriaus važiavimu (sankaba, stabdžiai, reversas ir t.t .). Kai kurie darbai  sunkiai įsivaizduojami, o kai kurie negalimi traktoriumi be atbulinės eigos valdymo  sistemos.

Šis modelis turi naujausi kartos Twin Trac sistemą, vairą galima perstumti skersine kabinos kryptimi ir kitokiais būdais rasti vairuotojui patogiausią šio vairo padėtį.

Traktoriaus stabdžiai daugiadiskiai šlapi su stiprintuvu, stabdomi visi keturi ratai.

 

5.Kabina. Kabina suprojektuota nauja. Kabinos įstiklinimo plotas padidintas iki 6,2 kv. m bei įrengtas stoglangis - visa tai pagerino operatoriui matomumą visomis kryptimis. Vertikalių kabinos statramsčių liko tik 5 vnt., kabinos dešinėje pusėje vien stiklas, priekinis langas vientisas  nuo kabinos stogo iki grindų, ilgi langų valytuvai. Pati kabina viršuje yra susiaurinta, kad lengviau būtų važiuoti miško ar siaurais, medžiais apaugusiais, keliais, o vairuotojo juosmens lygyje konstruktoriai kabiną išplatino 20 cm ir numatė net vietą išmaniam šaldytuvui.

6. Kita įranga. Automatinis traukos valdymas. Automatinis pavarų perjungimas. Automatinis diapazonų perjungimas. Automatinis hidraulinių sekcijų valdymas. Automatinio variklio sūkių  palaikymo sistema Hydraulic assistent dirbant su hidrauline sistema. 30 automatinių galūlaukių programų. Hidraulinės sistemos tipas – kintamo debito LS sistema, našumas - 115 l/min (papildomai 160 l/min); Galinio keltuvo keliamoji jėga - 81 kN (papildomai 95 kN), priekinis keltuvas - 51 kN ir GTV papildomai; Tikslaus automatinio vairavimo sistemos paruošimas ir sistema, padargų valdymo sistema ISOBUS, technikos darbingumo palaikymo paketas  papildomai,  ir kt.

 

7. Naujas valdymo porankis:

7.1. Frontalinio krautuvo priedų užrakinimas

7.2. Frontalinio krautuvo amortizacijos aktyvavimo mygtukas

7.3. Priekinio keltuvo arba frontalinio krautuvo valdymo pasirinkimas

7.4. Hidraulikos valdymo svirtis

7.5. Rankinis akseleratorius

7.6. Hidraulinė sistema priekyje/gale

7.7. Hidraulinės sistemos srauto išankstiniai nustatymai / operatoriaus nustatymai

7.8. Ekrano terminalas

7.9. Hidraulinės sistemos įjungimas / išjungimas

7.10. Meniu valdymo mygtukai, hidraulinė sistema ir transmisija

7.11. Automatinio pavarų perjungimo ribojimas

7.12. Pavarų svirtis

7.13. Kruizo kontrolės greičio reguliavimo ratelis

7.14. Kruizo kontrolės įjungimo/išjungimo mygtukas

7.15. Galinės pakabos „Autokontrolės“ įjungimas/išjungimas

7.16. Galinės pakabos valdymo su aukščio ratuku aktyvavimas

7.17-18. „U-pilot“ galulaukių valdymo sistemos  paleidimas / 1-as ir 2-as įrašymas

7.19. „U-pilot“ įjungimas/išjungimas

7.20. Automatinio vairavimo aktyvavimo mygtukas

7.21. Variklio aps/min. reguliavimas

7.22. Galinės pakabos aukščio valdymo ratukas

7.23. Priekinio GTV įjungimas/išjungimas

7.24. Galinio GTV įjungimas/išjungimas (kai priekinis GTV sumontuotas)

7.25-27.Valdymo svirtis papildomoms hidraulinėms funkcijoms, 3-5 hidro pora

7.28. Valdymo svirtis papildomoms hidraulinėms funkcijoms, priekinė hidro pora

 

Valtra traktoriai   yra gaminami pagal užsakymą ir kiekvienas iš jų yra paruošiamas  individualiai kiekvienam klientui, taip patenkinant visus jo poreikius. Garantija 3000 valandų arba 3 metai, kas sueis anksčiau.

 

Per 10 dienų po pranešimo apie naujos kartos traktorius gamintojai sulaukė 1000 užsakymų.

 

 

Facebook YouTube Agco Finance Ūkis Ūkininko patarėjas Valstietis