Titulinis > Produkcija > Valtra - traktoriai > S4 serijos traktorius (270-405 AG)

S4 serijos traktorius (270-405 AG)

N4_LT brošiūra Atsisiųsti
S4_LT brošiūra Atsisiųsti

 

Kabina

IV-os kartos Valtra S Serijos kabina sujungia šiaurietišką dizainą su optimaliu naudojimu. Tyrimai įrodė jog puiki ergonomika pagerina darbo kokybę, o ypač tada kai dirbama su Valtra Twin Track* atbulinės eigos valdymo sistema.

Kabina turi ypatingą keturių taškų pneumatinę amortizaciją, naudojančią naujausias technologijas – Valtra AutoComfort. Jutikliai perduoda informaciją kontrolės sistemai, kuri užtikrina kabinos stabilumą.

AutoComfort sistema taip pat Jums leidžia reguliuoti priekinio tilto amortizaciją pagal Jūsų asmeninius poreikius.

S Serija sukurta taip, kad galėtų dirbti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl oro kondicionierius čia montuojamas kaip standartinė įranga. Taip pat standartinėje įrangoje yra vėdinama vairuotojo sėdynė.  Darbas su S Serijos traktoriumi yra patogus bet kuriuo metu laiku.

Kitas dalykas įeinantis į standartinę įrangą – tai 6 darbiniai žibintai priekyje ir gale. Xenon žibintus galima įsigyti papildomai.

Valtra patentuota Twin Track* atbulinės eigos vairavimo sistema padeda dirbti daug efektyviau, ypač kai dirbama su žoliapjovėmis ar kitais sunkiais padargais.

S Serijos traktoriai pagaminti taip, kad darbas būtų efektyvus abiejomis kryptimis.

Tyrimai įrodė, kad dėl puikaus matomumo dirbti atbuline eiga yra efektyviau negu dirbti priekine kryptimi pasikabinus padargą. Puiki Valtra traktorių ergonomika palengvina ilgus darbus, ir padidina produktyvumą.

 

S Serijos privalumai:

  • AVT transmisija: rinkos lyderis, kuris patenkina aukščiausius Jūsų poreikius.
  • TwinTrack*: atbulinės eigos valdymo sistema, tam kad dirbti produktyviai abejomis kryptimis.
  • AutoGuide Ready: tiksliam ūkininkavimui. Automatinio vairavimo sistema AutoGuide Ready yra standartinėje įrangoje.
  • Ergonomika: erdvi kabina, pneumatinė kabinos amortizacija, Valtra SmartTouch porankis.

 

Valtra SmartTouch porankio pristatymas


 

Variklis

AGCO Power 84 AWF variklis: Suomiškas galiūnas dominuojantis pasaulyje!

Investuojant į Valtra S Serijos traktorius kartu investuojama ir į labiausiai patikimas ir efektyvias variklių technologijas rinkoje. AGCO POWER šaknys, variklių gamybos pramonėje, siekia 60 metų.

Visi S Serijos varikliai kilę iš Suomijos, AGCO POWER gamyklos. AGCO POWER yra pasaulinis lyderis variklių pramonėje, per metus pagaminantis virš 70.000 variklių.

Patikimi 8.4 AWF AGCO POWER varikliai yra S Serijos produktyvumo paslaptis. Varikliai naudoja naujausias AGCO POWER technologijas, kad atitiktų Tier 4 , ketvirto lygio emisijos standartus.

Technologija taip pat užtikrina variklių patikimumą nepadidinant darbo sąnaudų. AGCO POWER technologijos buvo pristatytos kartu su S Serijos traktoriais 2008 metais. Tai buvo pirmas traktorius pasaulyje turintis šias technologijas.

S Serijos kuro ekonomija visada buvo efektyvi lyginant kuro sąnaudas su naudingo darbo kilovatvalandėmis. Pavyzdžiui  susmulkintos medienos kubinių metrų kiekį  per valandą arba apdirbtą žemės plotą per valandą.

8.4 AWF AGCO POWER varikliai, naujojoje S Serijoje sumažina degalų sąnaudas net 5%. O  išmetamųjų dujų cirkuliacija sumažina AdBlue karbamido tirpalo sąnaudas.

Pagal “Profi” žurnalo (7/2012) duomenis degalų sąnaudos yra tik 258 g/kWh. Tai yra 13% mažesnės sąnaudos už kitų traktorių vidurkį, išbandytų žurnalo.

Modelis Maks. galia/maks. galia su galios padidėjimu Maks. sukimo momentas/maks. sukimo momentas su galios padidėjimu Hidraulinio siurblio našumas l/min
S274 270/290 1220/1300 205
S294 295/315 1300/1390 205
S324 320/350 1390/1500 205
S354 350/370 1530/1590 205
S374 370/400 1540/1600 205
S394 400/405 1540/1600 205

 

Transmisija

S Serijos bendras efektyvumas žymiai padidėjo naudojant bepakopę AGCO transmisiją (AGCO AVT). 

AGCO bepakopė transmisija turi skirtingus darbo režimus skirtingoms užduotims atlikti. Tai užtikrina traukimo galios ir transmisijos efektyvumo optimizavimą. Pavyzdžiui kai dirbama mažomis variklio apsukomis, kuro sąnaudos irgi yra mažos. 

Pagaminta Vokietijoje AGCO Kompanijos. Tarp didelių traktorių ši transmisija yra lyderė Europoje jau ilgus metus. Pasižymi universalumu ir nepaisant to, kuro efektyvumu. Ypač patogu dirbti darbus, kurie reikalauja ilgo važinėjimo tarp darbo vietų. AGCO bepakopė transmisija leidžia dirbti efektyviau mažesniais variklio sūkiais.

 

Galia ir ekonomika

Darbinio veleno greitis nuo 540 iki 1000 apsisukimų per minutę,

Jis yra varomas AGCO Sisu Power variklio. Šis variklis leidžia pasiekti maksimalių rezultatų. AGCO kintama transmisija (AVT), bet kokiu paviršiaus atžvilgiu (0-50 km/h), turi būti naudojama su pasirinktu GTV sūkiu, už tai gausite didesnę galią. Tai užtikrina aukštą našumą.

Jei yra nereikalingas didelis našumas, transmisija galima perjungti į darbinį režimą, kurio standartinis apsisukimų momentas yra 540 ar 1500 apsisukimų.

Kai yra pasirenkamas automatinis režimas, darbinis režimas automatiškai išsijungia.

Darbinis režimas vėl įsijungia, kai priekinė pakabas vėl nuleidžiama. Jei reikia daugiau pažangių galulaukės operacijų, Valtra kompanijos U-pilot sistema gali būti lengvai programuojama ir kontroliuojama visa darbinio režimo sistema, greičio valdymas, hidraulika įskaitant ir priekines hidraulikos operacijas.

Priekinis darbinis velenas* su normaliu 1000 apsisukimu per minutę, gali būti montuojamas visuose Valtra S modeliuose.

 

Technologijos padeda valdyti produktyvumą

Naujojoje S Serijoje yra paprasta naudoti naujausias AGCO technologijas, todėl bus pagerintas ūkio produktyvumas, pelningumas ir kitos operacijos.

AGCO Fuse sistema:   
AGCO su FUSE strategijos pagalba aktyviai plėtoja ūkininkavimo technologijas. Vienas iš vartotojų pagrįstų pavyzdžiu yra tai, kad FUSE – tai atvira sistema, kuri gali būti naudojama kartu su kitais produktais arba kitų gamintojų programomis. Tai leidžia valdyti visų ūkyje esančių mašinų duomenis. Taigi visa ši produkcijos grandinė yra tos pačios sistemos dalis. FUSE sistema S Serijos traktorius suderina su naujausiomis technologijomis.    
Auto-guide 3000TM:  

Auto-Guide 3000TM sistema – tai AGCO automatinio vairavimo sistema, kurią naudoja tūkstančiai traktorių. Pažangi sistema padeda sutaupyti laiką ir mažina kuro sąnaudas.

Sistema valdo traktorių neleisdama persidengti ir nepalikdama neįdirbto žemės ploto. Auto-Guide 3000TM  sistema leidžia vairuotojui sutelkti dėmesį į darbą. Sistema  sumažina kuro sąnaudas ir žymiai padidina produktyvumą.

Visi S Serijos traktoriai galimi su AgCommand ir Auto-Guide 3000 sistemomis, kurios sumontuojamos gamykloje.

 

AGCOMMAND:

 

AgCommand telemetrijos sistema yra pagrindinė AGCO FUSE strategijos dalis. Pagrindiniai duomenys apie visas ūkyje esančias mašinas: variklių parametrus, buvimo vietos duomenis, moto valandas gali būti žinomi beveik bet kokiu laiku, Jūsų kompiuteryje arba išmaniajame telefone.

Tas leidžia lengviau planuoti didelio ūkio darbą ir stebėti jo efektyvumą. Išsamiau apie papildomas paslaugas galite sužinoti iš savo vietinio prekybos agento.

 

 

Automatis rėžimas palaikant sukimo momentą

Kai yra nustatomas pastovus variklio sūkių greitis. Transmisija sumažins važiavimo greitį, kai apkrova yra didelė, bet palaikys pastovius variklio sūkiu

 

 

 

 

Pusiau automatinis rėžimas

Važiavimo pedalas veikia, kaip normalus akseleratoriaus pedalas. Transmisija  reguliuoja/paskirsto darbą, pagal variklio sūkius. Reguliuojant transmisijos svirtį, galima padidinti darbinį greitį, nekeičiant greičio, bet padidinus variklio sukimo momentą. Tai yra naudojama traukimo darbams, kai vairuotojas nori reguliuoti variklio sūkius.

 

 

 

 

 

 

Rankinis rėžimas

Rankiniu režimu perdavimo santykis kontroliuojamas tik CVT svirtele. Nenaudojama pavarų dėžė. Vietoj to, darbinis režimas yra reguliuojamas CVT svirtele, traktorius sustoja tiesiog stabdydamas. Šis rankinis rėžimas yra naudojamas daugeliui darbinio veleno darbų. Pavyzdžiui, bulvių ar kito specialaus derliaus nuėmimui.

 

 

 

 

 

Hidraulika

Galingos pakabos: 5 tonos keliamosios galios priekyje ir 12 tonų keliamosios galios gale. Kintamojo debito siurbliu su 205 l/min našumu ir pilnai elektronine kontrole.

Kaip ir visi S Serijos komponentai, galinė pakaba taip pat atitinka aukščiausius standartus. Kėlimo sistema turi du išorinius cilindrus taip pat galima pasirinkti įvairius padargų prikabinimo kablius.

Išorinė pakaba ir hidro poros gali būti valdomos mygtukais ant galinio sparno. Galinga S Serijos priekinė pakaba pilnai integruota, o kartu su priekinio tilto amortizacija ji užtikrina puikų darbą.

Priekinė pakaba ir greito jungimo poros irgi turi savo atskirą valdymą. Gali būti sumontuota iki šešių hidraulinių vožtuvų, kur kiekvienas perduoda 100 l/min hidraulinį srautą.

 Modelis S274 S294 S324 S354 S374 S394
Variklis 
Vardinė galia @ 2000 aps.min. AG (kW) 270 (199) 295 (217) 320 (236) 350 (258) 370 (272) 400 (294)
Max galia @ 2000 aps. min. AG (kW) su galios padidėjimu 290 (213) 315 (232) 350 (257) 370 (272) 400 (294) 405 (298)
Max. Sukimo momentas @ 1500 aps., NM 1195 1310 1455 1530 1540 1540
Emisijos kontrolė EURO4
AGCO Sisu Power engine 84 AWI-4V
Variklio tūris/cilindrų skaičius 8.4/6
Transmisija
Darbas režimu A 0.03-28 km/h į priekį, 0.03-16 km/h atgal
Darbas režimu B 0.03-50** km/h į priekį, 0.03-38 km/h atgal
Galimos operacijos Automatinis, pusiau automatinis ir rankinis
Darbinis velenas mechaninis, įjungimo ir išjungimo kontrolė yra vairuotojo porankyje ir ant galinių purvasaugių.
1000 aps ir variklio aps. 2031
540/1000E aps. Ir variklio aps. 1600
Priekinė pakaba Integruota, elektroniniu valdymu
Keliamoji galia kg 5000
Galinė pakaba Automatinė, važiavimo balanco kontrolė ir praslydimo kontrolė
Keliamoji galia, kg 12000
Kategorija  3 arba 4
Hidraulika Su pakrovimo jutikliu
Max. hidraulinio siurblio našumas l/min. 205
Hidraulinis tepalas Atskiras, max. galimas 51 litras padargams.
Hidraulinis dabar priekyje Du vožtuvai reguliuojami pulteliu
Hidraulinis darbas gale 6 vožtuvai
Valdymas Hidrostatinis
Greitas valdymas Standartinis
Stabdžiai Tepalu aušinami daugiadiskiai, su stipirntuvu
Stovėjimo stabdžiai Hidrauliniai, integruoti su reverso svirtimi
4WD Priekinė ašis 
Tipas I STD I HD
Max. Pasukamumo kampas 55°
Pakaba Hydropneumatinė
Svoris, matmenys ir kt.
Degalų bakas litrai 610
AdBlue bakas litrai 60
Matmenys (priekinės ir galinės padangos) 600/70R28 620/65R34
  650/85R38 710/75R42
Svoris nepakrovus (Svoris su pilnais degalų baikais ir kitais priedais) kg 10300 (12000)
Ratų bazė, mm 3105
Ilgis, mm 4868
Aukštis iki stogo, mm 2357
Plotis, mm 2550
Prošvaistė, mm 472
Pasukimo spindulys 7,4
Kabinos amortizacija 4 statramsčių, su keturiais pneumatiniais amortizatoriais (AutoComfort)
Standartinė įranga De-luxe “plačios grindys” kabina, atsidarantis galinis langas, oro kondicionierius, keturi vintiliatoriaus greičiai su šildymo bloku, reguliuojamas vairas, Valtra evoliucinė sėdynė, automatinio vairavimo paruošimo sistema, 6 darbinės galinės lempos ir 4 priekyje, Valtra SmartTouch porankis su displėjumi.
Pasirenkama įranga TwinTrac atbulinio vairavimo sistema, automatinis oro kondicionavimas, ksenoninės darbinės lempos, kojų šildytuvas, ISOBUS terminalas, automatinio vairavimo GPS sistema,

 

 

*papildoma įranga

 

Facebook YouTube Agco Finance Ūkis Ūkininko patarėjas Valstietis