Technologijos ir produktyvumas visiems
Didelio galingumo teleskopinių krautuvų asortimentas buvo sukurtas taip, kad atitiktų visų tų, kurie turi atlikti sudėtingus darbus ir visiškai saugiai perkelti sunkius krovinius, poreikius. Naudojant daugybę MERLO sukurtų ir patentuotų technologijų, šie krautuvai pasižymi puikiomis teleskopinėmis savybėmis, neribojant darbo greičio, manevringumo ir naudojimo paprastumo, būdingo „Turbofarmer“ ir „Panoramic“ gaminiams. Šios savybės užtikrina, kad didelio galingumo modeliai per trumpą laiką gali apdoroti didelius medžiagų kiekius, o tai užtikrina optimalų atsaką logistikos, medžiagų tvarkymo ir sandėliavimo srityse. Dėl to didelio galingumo teleskopiniai krautuvai naudojami įvairiuose sektoriuose – nuo pramonės iki kasybos, nuo žemių pervežimo iki žemės ūkio, nuo statybų iki atliekų tvarkymo. Didelio galingumo teleskopinių krautuvų asortimentą sudaro keturios modelių šeimos su keliomis versijomis – tai klientams leidžia pasirinkti tinkamiausią variantą.
Pagrindinės savybės:
Hidrostatinė transmisija su nuolatine keturių ratų pavara, 115 – 170 AG varikliai bei maksimalus 40 km/val. greitis visuose modeliuose.”
Kėlimo aukštis nuo 8 iki 18 metrų su keliamąja galia nuo 4500 iki 12000 kg. Išskirtinis strėlės dizainas, užtikrinantis lengvumą, tikslumą ir tvirtumą. Hidraulinis padargo užrakinimas valdomas iš kabinos, ZM3 tipo sukabinimas.”
Sertifikuota II lygio FOPS ir ROPS, sukurta išlaikyti maksimalų ergonomikos lygį ir užtikrinti aukštą operatoriaus apsaugą. Kabina yra net 1010 mm pločio, o didelis stiklų paviršius užtikrina neprilygstamą komfortą ir didelį matomumą.”
Kabinos ekranas, skirtas peržiūrėti pagrindinius darbo parametrus. Ergonomiška vairasvirtė hidraulikos valdymui su atbulinės eigos jungikliu.”
Didelio našumo kintamos apkrovos hidraulinis siurblys (LS) su srauto paskirstymo skirstytuvu, užtikrina maksimalų našumą, ir efektyvumą.
Leidžia atlikti krovinio padėties koregavimą nejudinant mašinos, ir nekeičiant masės centro. Unikalus spendimas rinkoje.
Dėl intensyvių inovatyviausių techninių sprendimų ir medžiagų tyrimų buvo pasirūpinta akustiniu ir šiluminiu komfortu iki smulkmenų. Kalbant apie aplinkosauginį veiksmingumą, dulkės nepatenka į keleivių saloną dėl kabinos ISO 10263-3 reikalavimus atitinkančio slėgio. PASTABA: slėgio lygis nepatvirtintas pesticidų naudojimui, darbui pavojingoje aplinkoje, su asbestu ir kt.
Komplektacijoje yra medžiaginė sėdynė su mechanine pakaba. Pasirinktinai mašina gali būti komplektuojama su sėdyne, kuri turi pneumatinę pakabą, pakeliamą nugarą ir šildymą.
Neregėtas dizainas garantuoja maksimalų funkcionalumą ir komfortą. Vairuotojui teikiama informacija iš įvairių sistemų bei įrenginių valdikliai sugrupuoti siekiant optimalios ergonomikos. Atbulinės eigos svirtis ant vairo, taip pat yra vairasvirtė.
Užtikrina nepriekaištingą mašinos apsivertimo rizikos prevenciją.
Sistema reguliuoja strėlės greitį ir maksimalų judėjimo kampą pagal tris veikimo parametrus:
Kai pasiekiama veikimo stabilumo riba, sistema pirmiausiai sumažina strėlės greitį, o tada visiškai sustabdo judėjimą. Šio etapo metu leidžiami visi judesiai, vedantys link saugesnių sąlygų padėties. Tai supaprastina mašinos naudojimą net mažiau patyrusiems naudotojams.
Šios serijos modeliai gali būti montuojami su išskirtine ir patentuota kabinos amortizacija (CS). Įrengus šį unikalių sprendimą, kabinoje sumontuojama aktyvi hidropneumatinė pakaba, kurią operatorius gali valdyti iš kabinos tiesiogiai elektriniu jungikliu. Kai pakaba yra aktyvi, bendras galimas kabinos poslinkis yra 110 mm (-60 mm/+50 mm) – tai drastiškai sumažina vibraciją ir įtampas salone, taip palengvinant transportavimą ir darbą net ant nelygaus paviršiaus.
MERLO teleskopiniai krautuvai aprūpinti naujausios kartos elektroniniu būdu valdoma hidrostatine transmisija, kuri kartu su nuolatine keturių ratų pavara užtikrina:
Modeliuose yra dviejų greičių mechaninė pavarų dėžė arba CVTronic bepakopė pavarų dėžė, kuri leidžia jiems pasiekti maksimalų 40 km/val. greitį, nepakenkiant judėjimo tikslumui, leidžianti milimetrinį bet kokių atliekamų judesių reguliavimą.
Užtikrina tradicinių CVT transmisijų pranašumus. Palyginti su įprasta hidrostatine transmisija, CVTronic siūlo:
Sistema yra integruota į mašinos rėmą (TT modeliai) ir leidžia teleskopinę strėlę perkelti į šoną, kad būtų užtikrinta tiksli krovinio padėtis, nereikalaujant papildomo manevravimo, taip sutaupant laiko ir pagerinant mašinos našumą. Šoninio poslinkio valdiklis yra ant vairasvirtės ir yra proporcingas siekiant maksimaliai padidinti efektyvumą.
Patentuota „Merlo EPD“ sistema apima tris naudojimo būdus skirtingiems eksploatavimo poreikiams:
Galiausiai „Merlo EPD“ apima ir variklio apsisukimų kontrolę proporcingai vairasvirtės naudojimui (kuo didesnis vairasvirtės polinkis, tuo didesni variklio apsisukimai). Šis funkcionalumas optimizuoja mašiną medžiagų krovos darbams.
Merlo EPD technologija
Mišrus darbo režimas – (l/val.)
A – tradicinė technologija
B – Merlo EPD technologija
Šis visiškai automatinis sprendimas leidžia panaudoti strėlės ir krovinio svorį nusileidimui, ženkliai sumažindamas hidraulinės galios poreikį, taigi ir sąnaudas bei triukšmą, nesumažinant saugumo. Greitesni ir sklandesni judesiai leidžia padidinti našumą.
Automatinis vertikalus pakėlimas buvo sukurtas siekiant palengvinti krovinių kėlimo operacijas uždarose erdvėse. Įjungus šią funkciją mašina sinchronizuoja išstūmimo ir kėlimo judesius, kad būtų pasiektas grynai vertikalus krovinio judėjimas tiek pakraunant, tiek iškraunant medžiagą.
Taško nustatymo funkcija buvo sukurta siekiant sumažinti pasikartojančių operacijų skaičių ir supaprastinti kasdienį darbą. Suaktyvinus šią funkciją operatorius gali įsiminti darbinę konfigūraciją, galinčią savarankiškai valdyti hidraulinius judesius (išstūmimą/įtraukimą, pakėlimą/nuleidimą ir padargo užvertimą), kad padargas būtų grąžintas į įsimintą padėtį.
Plaukiojančios strėlės valdymas buvo sukurtas siekiant padidinti mašinos universalumą, palengvinant operacijas su padargais, kurie turi kopijuoti žemės kontūrus, pvz., šlavimo mašinos, sniego valytuvai, kastuvai ir kt. Suaktyvinus šią funkciją, strėlė gali laisvai kopijuoti žemės kontūrus ir užtikrinti, kad padargas nuolat liestųsi su žeme.
Priedai, suprojektuoti ir pagaminti MERLO gamyklos, yra puikios darbo priemonės dirbant su šiais teleskopinis krautuvais. Jie yra suprojektuoti mūsų technikų, kurie turi ilgametę patirtį, sugeba įvertinti klientų poreikius ir sukurti sprendimus, galinčius pagerinti darbo našumą skirtingose situacijose. Priedai su atitinkamais matmenimis ir charakteristikomis taip pat buvo sukurti kompaktiškų teleskopinių krautuvų asortimentui. Visame „Compact“ ir „Medium“ serijų asortimente yra naudojamas „ZM2“ padargo sukabinimo tipas, leidžiantis padargais dalintis keliems modeliams.
Išskirtinė ir patentuota priedų atpažinimo bei hidraulinė priedų fiksavimo sistemos leidžia greitai keisti padargus bei automatiškai parinkti nustatymų konfigūraciją pagal padargui numatytus veikimo parametrus – visa tai tam, kad būtų užtikrintas saugumas ir darbo našumas.
Modelis | TF45.11T | TF50.8T | TF65.9T |
Mašinos svoris (kg) | 9850 | 9500 | 11000 |
Maksimalus keliamas svoris (kg) | 4500 | 5000 | 6500 |
Kėlimo aukštis (m) | 10,6 | 7,8 | 8,8 |
Maksimalus siekis (m) | 7 | 4,2 | 4,7 |
Keliamas svoris maksimaliame aukštyje (kg) | 3500 | 5000 | 6500 |
Keliamas svoris maksimaliame siekyje (kg) | 650 | 1600 | 2000 |
Rėmo išlyginimas | yra +/-8% | ||
Kabinos tipas | premium | ||
Kabinos amortizacija | pasirinktinai | ||
Varomoji jėga | |||
Variklis | FPT NEF45 | ||
Darbinis tūris / cilindrų skaičius | 4500 / 4 | ||
Emisija | Stage V, SCR + DPF + DOC | ||
Reversuojamas ventiliatorius | ne | ||
Maksimali galia (kW/AG) | 125/170 | ||
Maksimalus greitis | 40 km/val. | ||
Transmisijos tipas | hidrostatinė, 4WD | ||
Automatinis stovėjimo stabdis | taip | ||
CVTRONIC transmisija | pasirinktinai | ||
Hidraulinė sistema | |||
Hidraulinis siurblys | Apkrovai jautrus (LS) | ||
Srauto dalytuvas | yra | ||
Srautas ir maksimalus slėgis (l/min.-bar) | 160/250 | ||
Hidro pora strėlės priekyje | yra | ||
Vairalazdė | elektrinė | ||
Reversavimo perjungimas | integruotas vairalazdėje | ||
Hidraulinis strėlės padargų užraktas | yra | ||
Galinė hidraulinė pora | pasirinktinai |
Modelis | P50.18 | P65.14 | P120.10 | P72.10 |
Mašinos svoris (kg) | 15700 | 15250 | 16200 | 11300 |
Maksimalus keliamas svoris (kg) | 500 | 6500 | 12000 | 7200 |
Kėlimo aukštis (m) | 17,9 | 13,9 | 9,8 | 9,55 |
Maksimalus siekis (m) | 13 | 8,8 | 5,3 | 5,2 |
Keliamas svoris maksimaliame aukštyje (kg) | 3000 | 4000 | 7000 | 4000 |
Keliamas svoris maksimaliame siekyje (kg) | 500 | 1600 | 2900 | 2100 |
Rėmo išlyginimas | yra +/-8% | |||
Strėlės poslinkis (mm) | +/- 440 | +/- 375 | +/- 185 | +/- 250 |
Kabinos tipas | premium | |||
Kabinos amortizacija | pasirinktinai | |||
Varomoji jėga | ||||
Variklis | FPT NEF45 | Perkins 904J | ||
Darbinis tūris / cilindrų skaičius | 4500 / 4 | 3600 / 4 | ||
Emisija | Stage V, SCR + DPF + DOC | |||
Reversuojamas ventiliatorius | ne | |||
Maksimali galia (kW/AG) | 125/170 | 86 / 115 | ||
Maksimalus greitis | 40 km/val. | |||
Transmisijos tipas | hidrostatinė, 4WD | |||
Automatinis stovėjimo stabdis | taip | |||
CVTRONIC transmisija | pasirinktinai | |||
Hidraulinė sistema | ||||
Hidraulinis siurblys | Apkrovai jautrus (LS) | |||
Srauto dalytuvas | yra | nėra | ||
Srautas ir maksimalus slėgis (l/min.-bar) | 158/210 | 104/250 | ||
Hidro pora strėlės priekyje | yra | |||
Vairalazdė | elektrinė | |||
Reversavimo perjungimas | integruotas vairalazdėje | |||
Hidraulinis strėlės padargų užraktas | yra | |||
Galinė hidraulinė pora | pasirinktinai |