Medium serija (3.3-4.2t)

MERLO VIDUTINIO GALINGUMO TELESKOPONINIAI KRAUTUVAI

Universalumas visuomet šalia jūsų
Vidutinio galingumo teleskopiniai krautuvai yra pagrindinės MERLO asortimento mašinos. Išnaudojant visas teleskopines, darbinio greičio, veržlumo ir judrumo galimybes, šios mašinos tinka visuose sektoriuose – nuo pramonės iki kasybos, nuo žemės darbų iki gyvulininkystės, statybos ir žemės ūkio. Vidutinio galingumo modeliai yra neįtikėtinai universalūs ir padės jums kasdieniame darbe – nuo logistikos iki tvarkymo bei sandėliavimo. Be to, jie gali vilkti priekabas. Vidutinio galingumo teleskopinių krautuvų asortimentą sudaro dvi modelių šeimos su keliomis versijomis – tai klientams leidžia pasirinkti tinkamiausią variantą.

Pagrindinės savybės:

  • Kompaktiški ir labai manevringi
  • Keliamoji galia iki 4200 kg
  • Kėlimo aukštis iki 10 m
  • MERLO sąsaja, skirta naudoti su daugiau nei 40 priedų

Medium serija

VARIKLIS IR TRANSMISIJA

Hidrostatinė transmisija su nuolatine keturių ratų pavara, 136 ir 143 AG varikliai bei maksimalus 40 km/val. greitis visuose modeliuose.”

TELESKOPINĖ STRĖLĖ

Kėlimo aukštis 7, 9 ir 10 metrų su keliamąja galia nuo 3300 iki 4200 kg. Išskirtinis strėlės dizainas, užtikrinantis lengvumą, tikslumą ir tvirtumą. Hidraulinis padargo užrakinimas valdomas iš kabinos, ZM2 tipo sukabinimas.”

KABINA

Sertifikuota II lygio FOPS ir ROPS, sukurta išlaikyti maksimalų ergonomikos lygį ir užtikrinti aukštą operatoriaus apsaugą. Kabina yra net 1010 mm pločio, o didelis stiklų paviršius užtikrina neprilygstamą komfortą ir didelį matomumą.”

DARBO VIETA

Kabinos ekranas, skirtas peržiūrėti pagrindinius darbo parametrus. Ergonomiška vairasvirtė hidraulikos valdymui su atbulinės eigos jungikliu.”

HIDRAULINĖ SISTEMA

Didelio našumo kintamos apkrovos hidraulinis siurblys (LS) su srauto paskirstymo skirstytuvu, užtikrina maksimalų našumą, ir efektyvumą.”

STRĖLĖS POSLINKIO SISTEMA

Leidžia atlikti krovinio padėties koregavimą nejudinant mašinos, ir nekeičiant masės centro. Unikalus spendimas rinkoje. Galimi TF38.10TT ir TF42.7TT modeliai.”

KABINA, KOMFORTAS ir SAUGUMAS

Medium serija

Dėl intensyvių inovatyviausių techninių sprendimų ir medžiagų tyrimų buvo pasirūpinta akustiniu ir šiluminiu komfortu iki smulkmenų. Kalbant apie aplinkosauginį veiksmingumą, dulkės nepatenka į keleivių saloną dėl kabinos ISO 10263-3 reikalavimus atitinkančio slėgio. PASTABA: slėgio lygis nepatvirtintas pesticidų naudojimui, darbui pavojingoje aplinkoje, su asbestu ir kt.

  • 1010 mm plotis ir puikus erdvumas
  • Didelis 4,3 m2stiklo paviršius
  • Vibraciją slopinantys Silent-blokai, mažinantys triukšmą ir vibraciją

Komplektacijoje yra medžiaginė sėdynė su mechanine pakaba. Pasirinktinai mašina gali būti komplektuojama su sėdyne, kuri turi pneumatinę pakabą, pakeliamą nugarą ir šildymą.

Medium serija

Neregėtas dizainas garantuoja maksimalų funkcionalumą ir komfortą. Vairuotojui teikiama informacija iš įvairių sistemų bei įrenginių valdikliai sugrupuoti siekiant optimalios ergonomikos. Atbulinės eigos svirtis ant vairo, taip pat yra vairasvirtė.

  • ASCS monitorius (pasirinktinai)
  • Lietimui jautri vairasvirtė
  • Vairas ir transmisijos valdikliai
  • Transmisijos monitorius
  • Pedalo valdikliai
  • Daiktadėžė ir oro kondicionieriaus valdikliai

ASCS (adaptyvi stabilumo kontrolės sistema) sistema

Užtikrina nepriekaištingą mašinos apsivertimo rizikos prevenciją.
Sistema reguliuoja strėlės greitį ir maksimalų judėjimo kampą pagal tris veikimo parametrus:

  • Pakrautas krovinys: pakelto krovinio svoris
  • Krovinio padėtis: pasiekiamumas, strėlės prailginimas ir sukabindavo posvyrio
  • Naudojamą padargą: automatiškai atpažįstama ASCS sistemos

Kai pasiekiama veikimo stabilumo riba, sistema pirmiausiai sumažina strėlės greitį, o tada visiškai sustabdo judėjimą. Šio etapo metu leidžiami visi judesiai, vedantys link saugesnių sąlygų padėties. Tai supaprastina mašinos naudojimą net mažiau patyrusiems naudotojams.

Medium serija

CS – KABINOS AMORTIZACIJA

Šios serijos modeliai gali būti montuojami su išskirtine ir patentuota kabinos amortizacija (CS). Įrengus šį unikalių sprendimą, kabinoje sumontuojama aktyvi hidropneumatinė pakaba, kurią operatorius gali valdyti iš kabinos tiesiogiai elektriniu jungikliu. Kai pakaba yra aktyvi, bendras galimas kabinos poslinkis yra 110 mm (-60 mm/+50 mm) – tai drastiškai sumažina vibraciją ir įtampas salone, taip palengvinant transportavimą ir darbą net ant nelygaus paviršiaus.

Medium serija

TECHNOLOGIJOS

MERLO teleskopiniai krautuvai aprūpinti naujausios kartos elektroniniu būdu valdoma hidrostatine transmisija, kuri kartu su nuolatine keturių ratų pavara užtikrina:

  • Puikią stabdymo galią atleidus akceleratorių
  • Didelį galios ir sukimo momento perdavimą į ratus
  • Neprilygstamą naudojimo paprastumą

Modeliuose yra dviejų greičių mechaninė pavarų dėžė arba CVTronic bepakopė pavarų dėžė, kuri leidžia jiems pasiekti maksimalų 40 km/val. greitį, nepakenkiant judėjimo tikslumui, leidžianti milimetrinį bet kokių atliekamų judesių reguliavimą.

MERLO bepakopė CVTronic transmisija

Užtikrina tradicinių CVT transmisijų pranašumus. Palyginti su įprasta hidrostatine transmisija, CVTronic siūlo:

  • 12 % didesnį sukimo momentą
  • sumažintas degalų sąnaudas dėl puikaus efektyvumo
  • lengvą naudojimą, nes nereikia perjunginėti pavarų

STRĖLĖS POSLINKIS

Sistema yra integruota į mašinos rėmą (TT modeliai) ir leidžia teleskopinę strėlę perkelti į šoną, kad būtų užtikrinta tiksli krovinio padėtis, nereikalaujant papildomo manevravimo, taip sutaupant laiko ir pagerinant mašinos našumą. Šoninio poslinkio valdiklis yra ant vairasvirtės ir yra proporcingas siekiant maksimaliai padidinti efektyvumą.

Medium serija

„Eco Power Drive“

Patentuota „Merlo EPD“ sistema apima tris naudojimo būdus skirtingiems eksploatavimo poreikiams:

  • „Eko“ režimas optimizuoja našumą pagal poreikį ir gali būti naudojamas lengvoms operacijoms;
  • „Greičio kontrolės“ režimas yra esminis transporto ir vilkimo sąlygoms, leidžia nustatyti ir palaikyti pastovų važiavimo greitį, neatsižvelgiant į eksploatavimo sąlygų kitimą;
  • „Sunki apkrova“ – režimas, leidžiantis išnaudoti visas mašinos galimybes ir kuri bus eksploatuojama pačioje sudėtingiausioje aplinkoje. Ypač naudinga tiems, kurie atlieka sunkius darbus.

Galiausiai „Merlo EPD“ apima ir variklio apsisukimų kontrolę proporcingai vairasvirtės naudojimui (kuo didesnis vairasvirtės polinkis, tuo didesni variklio apsisukimai). Šis funkcionalumas optimizuoja mašiną medžiagų krovos darbams.

SUMAŽINTOS SĄNAUDOS

Merlo EPD technologija

Medium serija

Mišrus darbo režimas – (l/val.)

A – tradicinė technologija

B – Merlo EPD technologija

Medium serija

MERLO PRIEDAI

Priedai, suprojektuoti ir pagaminti MERLO gamyklos, yra puikios darbo priemonės dirbant su šiais teleskopinis krautuvais. Jie yra suprojektuoti mūsų technikų, kurie turi ilgametę patirtį, sugeba įvertinti klientų poreikius ir sukurti sprendimus, galinčius pagerinti darbo našumą skirtingose situacijose. Priedai su atitinkamais matmenimis ir charakteristikomis taip pat buvo sukurti kompaktiškų teleskopinių krautuvų asortimentui. Visame „Compact“ ir „Medium“ serijų asortimente yra naudojamas „ZM2“ padargo sukabinimo tipas, leidžiantis padargais dalintis keliems modeliams.
Išskirtinė ir patentuota priedų atpažinimo bei hidraulinė priedų fiksavimo sistemos leidžia greitai keisti padargus bei automatiškai parinkti nustatymų konfigūraciją pagal padargui numatytus veikimo parametrus – visa tai tam, kad būtų užtikrintas saugumas ir darbo našumas.

Medium serija

Modelis TF33.9 TF35.7 TF38.10 TF42.7
Mašinos svoris (kg) 7300 6800 8300 7800
Maksimalus keliamas svoris (kg) 3300 3500 3800 4200
Kėlimo aukštis (m) 8,6 6,6 9,5 7
Maksimalus siekis (m) 5,7 3,5 6,6 3,8
Keliamas svoris maksimaliame aukštyje (kg) 1750 3500 1700 3500
Keliamas svoris maksimaliame siekyje (kg) 650 1350 800 1750
Rėmo išlyginimas / poslinkis (TT sistema) negalima pasirinktinai
Kabinos tipas premium
Kabinos amortizacija pasirinktinai
Varomoji jėga
Variklis DEUTZ TCD3.6
Darbinis tūris / cilindrų skaičius 3600 / 4
Emisija Stage V, SCR + DPF + DOC
Reversuojamas ventiliatorius taip
Maksimali galia (kW/AG) 100/136 105/143
Maksimalus greitis 40 km/val.
Transmisijos tipas hidrostatinė, 4WD
Automatinis stovėjimo stabdis taip
CVTRONIC transmisija negalima pasirinktinai
Hidraulinė sistema
Hidraulinis siurblys Apkrovai jautrus (LS)
Srauto dalytuvas yra
Srautas ir maksimalus slėgis (l/min.-bar) 125/210 150/250
Hidro pora strėlės priekyje yra
Vairalazdė elektrinė
Reversavimo perjungimas integruotas vairalazdėje
Hidraulinis strėlės padargų užraktas yra
Galinė hidraulinė pora pasirinktinai
Atsiųsti brošiūrą