Šios serijos krautuvai turi galinę 3 taškų pakabą ir galinį mechaninį GTV. Šios mašinos sukurtos siekiant užtikrinti didesnį žemės ūkio sektoriaus universalumą, tikrą tarpininką tarp teleskopinio krautuvo ir traktoriaus, kurie ir yra dažniausiai naudojami šiame sektoriuje.
Asortimentą sudaro modeliai, kurių keliamoji galia yra tarp 3400-4400 kg, o maksimalus kėlimo aukštis tarp 7-9 metrų.
Didelis naudojimo universalumas, išskirtinis našumas ir technologijos, kurios gali būti įdiegtos – kabinos amortizacija ir „CVTronic“ pavarų dėžė, šį modelį padaro puikiu partneriu.
Pagrindinės savybės:
Hidrostatinė transmisija su nuolatine keturių ratų pavara, 135 – 170 AG varikliai bei maksimalus 40 km/val. greitis visuose modeliuose.
Kėlimo aukštis nuo 7 iki 9 metrų su keliamąja galia nuo 3 400 iki 4 400 kg. Išskirtinis strėlės dizainas, užtikrinantis lengvumą, tikslumą ir tvirtumą. Hidraulinis padargo užrakinimas valdomas iš kabinos, ZM2 tipo sukabinimas.
Sertifikuota II lygio FOPS ir ROPS, sukurta išlaikyti maksimalų ergonomikos lygį ir užtikrinti aukštą operatoriaus apsaugą. Kabina yra net 1010 mm pločio, o didelis stiklų paviršius užtikrina neprilygstamą komfortą ir didelį matomumą.
Kabinos ekranas, skirtas peržiūrėti pagrindinius darbo parametrus. Ergonomiška vairasvirtė hidraulikos valdymui su atbulinės eigos jungikliu.
Didelio našumo kintamos apkrovos hidraulinis siurblys (LS) su srauto paskirstymo skirstytuvu, užtikrina maksimalų našumą, ir efektyvumą.
Leidžia atlikti rėmo padėties koregavimą nejudinant mašinos, ir nekeičiant masės centro. Unikalus spendimas rinkoje.
Galios tiekimo velenas mechaninis, dviejų greičių 540 ir 1000 aps/min
Darbinio veleno galia iki 135 AG.
Galimybė montuoti net keturias nepriklausimas hidraulines poras gale.
Darbo parametrų pateikimas realiu laiku ( modeliuose su ASCS sistema)
Dėl intensyvių inovatyviausių techninių sprendimų ir medžiagų tyrimų buvo pasirūpinta akustiniu ir šiluminiu komfortu iki smulkmenų. Kalbant apie aplinkosauginį veiksmingumą, dulkės nepatenka į keleivių saloną dėl kabinos ISO 10263-3 reikalavimus atitinkančio slėgio. PASTABA: slėgio lygis nepatvirtintas pesticidų naudojimui, darbui pavojingoje aplinkoje, su asbestu ir kt.
Komplektacijoje yra medžiaginė sėdynė su mechanine pakaba. Pasirinktinai mašina gali būti komplektuojama su sėdyne, kuri turi pneumatinę pakabą, pakeliamą nugarą ir šildymą.
Neregėtas dizainas garantuoja maksimalų funkcionalumą ir komfortą. Vairuotojui teikiama informacija iš įvairių sistemų bei įrenginių valdikliai sugrupuoti siekiant optimalios ergonomikos. Atbulinės eigos svirtis ant vairo, taip pat yra vairasvirtė.
Užtikrina nepriekaištingą mašinos apsivertimo rizikos prevenciją.
Sistema reguliuoja strėlės greitį ir maksimalų judėjimo kampą pagal tris veikimo parametrus:
Kai pasiekiama veikimo stabilumo riba, sistema pirmiausiai sumažina strėlės greitį, o tada visiškai sustabdo judėjimą. Šio etapo metu leidžiami visi judesiai, vedantys link saugesnių sąlygų padėties. Tai supaprastina mašinos naudojimą net mažiau patyrusiems naudotojams.
Šios serijos modeliai gali būti montuojami su išskirtine ir patentuota kabinos amortizacija (CS). Įrengus šį unikalių sprendimą, kabinoje sumontuojama aktyvi hidropneumatinė pakaba, kurią operatorius gali valdyti iš kabinos tiesiogiai elektriniu jungikliu. Kai pakaba yra aktyvi, bendras galimas kabinos poslinkis yra 110 mm (-60 mm/+50 mm) – tai drastiškai sumažina vibraciją ir įtampas salone, taip palengvinant transportavimą ir darbą net ant nelygaus paviršiaus.
MERLO teleskopiniai krautuvai aprūpinti naujausios kartos elektroniniu būdu valdoma hidrostatine transmisija, kuri kartu su nuolatine keturių ratų pavara užtikrina:
Modeliuose yra dviejų greičių mechaninė pavarų dėžė arba CVTronic bepakopė pavarų dėžė, kuri leidžia jiems pasiekti maksimalų 40 km/val. greitį, nepakenkiant judėjimo tikslumui, leidžianti milimetrinį bet kokių atliekamų judesių reguliavimą.
Užtikrina tradicinių CVT transmisijų pranašumus. Palyginti su įprasta hidrostatine transmisija, CVTronic siūlo:
Patentuota „Merlo EPD“ sistema apima tris naudojimo būdus skirtingiems eksploatavimo poreikiams:
Galiausiai „Merlo EPD“ apima ir variklio apsisukimų kontrolę proporcingai vairasvirtės naudojimui (kuo didesnis vairasvirtės polinkis, tuo didesni variklio apsisukimai). Šis funkcionalumas optimizuoja mašiną medžiagų krovos darbams.
Merlo EPD technologija
Mišrus darbo režimas – (l/val.)
A – tradicinė technologija
B – Merlo EPD technologija
Priedai, suprojektuoti ir pagaminti MERLO gamyklos, yra puikios darbo priemonės dirbant su šiais teleskopinis krautuvais. Jie yra suprojektuoti mūsų technikų, kurie turi ilgametę patirtį, sugeba įvertinti klientų poreikius ir sukurti sprendimus, galinčius pagerinti darbo našumą skirtingose situacijose. Priedai su atitinkamais matmenimis ir charakteristikomis taip pat buvo sukurti kompaktiškų teleskopinių krautuvų asortimentui. Visame „Compact“ ir „Medium“ serijų asortimente yra naudojamas „ZM2“ padargo sukabinimo tipas, leidžiantis padargais dalintis keliems modeliams.
Išskirtinė ir patentuota priedų atpažinimo bei hidraulinė priedų fiksavimo sistemos leidžia greitai keisti padargus bei automatiškai parinkti nustatymų konfigūraciją pagal padargui numatytus veikimo parametrus – visa tai tam, kad būtų užtikrintas saugumas ir darbo našumas.
Modelis | MF34.7-140 | MF34.9-140 | MF44.7CS-170-CVT | MF44.9CS-170-CVT |
Mašinos svoris (kg) | 7900 | 8400 | 9150 | 9530 |
Maksimalus keliamas svoris (kg) | 3400 | 4400 | ||
Kėlimo aukštis (m) | 6,85 | 8,86 | 6,8 | 8,8 |
Maksimalus siekis (m) | 3,84 | 6 | 3,6 | 5,8 |
Keliamas svoris maksimaliame aukštyje (kg) | 3400 | 3000 | 4400 | 4400 |
Keliamas svoris maksimaliame siekyje (kg) | 1500 | 750 | 1900 | 1000 |
Rėmo išlyginimas | yra +/-8% | |||
Kabinos tipas | premium | |||
Kabinos amortizacija | pasirinktinai | yra | ||
Varomoji jėga | ||||
Variklis | DEUTZ TCD3.6 | FPT NEF45 | ||
Darbinis tūris / cilindrų skaičius | 3600 / 4 | 4500 / 4 | ||
Emisija | Stage V, SCR + DPF + DOC | Stage V, SCR + DPF + DOC | ||
Reversuojamas ventiliatorius | ne | |||
Maksimali galia (kW/AG) | 100/136 | 125/170 | ||
Maksimalus greitis | 40 km/val. | |||
Transmisijos tipas | hidrostatinė, 4WD | |||
Automatinis stovėjimo stabdis | taip | |||
CVTRONIC transmisija | pasirinktinai | yra | ||
Hidraulinė sistema | ||||
Hidraulinis siurblys | Apkrovai jautrus (LS) | |||
Srauto dalytuvas | yra | |||
Srautas ir maksimalus slėgis (l/min.-bar) | 145 – 210 | 150 – 210 | ||
Hidro pora strėlės priekyje | yra | |||
Vairalazdė | elektrinė | |||
Reversavimo perjungimas | integruotas vairalazdėje | |||
Hidraulinis strėlės padargų užraktas | yra | |||
Galinis hidraulinis keltuvas | yra | |||
Galinė hidraulinė pora | yra |